DIRECT Teleservice gaat verder onder nieuwe naam

Geplaatst op: 22-11-2016

DIRECT Klantcontact! Met deze naamsverandering willen we benadrukken dat we in de loop der jaren van een conventioneel callcenter zijn uitgegroeid tot een multichannel contactcenter. DIRECT Klantcontact neemt voor steeds meer bedrijven en organisaties de gehele klantenservice uit handen. Omdat de dienstverlening werd uitgebreid met onder andere livechat, webcare en e-mailservice, dekt de naam Teleservice […]

Zzp’ers op grote schaal dupe van DBA
Geplaatst op: 22-11-2016

In zijn pogingen schijnzelfstandigheid tegen te gaan, manoeuvreert staatssecretaris Wiebes zzp'ers van de ene in de andere schijnconstructie. Het is wachten op een[...]

Wat verandert er in 2017 voor werkgevers?
Geplaatst op: 22-11-2016

Tijdens Prinsjesdag werden traditiegetrouw de kabinetsplannen voor het komende jaar bekendgemaakt. Wat zijn voor werkgevers de belangrijkste wetsvoorstellen ten aanzien[...]